Puštam te - Kler Makintoš

Znate onu čuvenu frazu ne sudite o knjizi na osnovu korica? Sigurna sam da znate. I moram vam reći da je totalno tačna. Za ovaj roman sam mislila da je skroz romantičan, ljubavni, jer mi je tako nekako delovao naslov. Međutim, pogrešila sam. Nije to neka velika greška, ima ponekih ljubavnih dela, ali je ova knjiga triler. I to jedan od boljih trilera koje sam čitala. A nije ih bilo mnogo.

Kratak rezime
Cela poenta ovog romana jeste saobraćajna nesreća u kojoj je poginuo jedan petogodišnji dečak. Dva detektiva pokušavaju da nadju vozača, i pronalaze jednu ženu koja je priznala krivicu. Ali kao i svaki triler, ova knjiga ne bi bila to što jeste da u poslednjem momentu ne dolazi do velikog preokreta radnje. Neću vam reći pojedinosti, jer bi to uništilo svu čar okretanja stranica i čitanja radnje. Mogu reći da je kraj srećan, iako sam bila jako napeta dok nisam došla do epiloga. 

Mišljenje
Iskrena da budem, u početku mi je bila jako konfuzna knjiga. Čak sam planirala da je ostavim, jer em ne kapiram šta je poenta, em je pisana malim fontom, a mene to užasava. Uspela sam da nekako doguram do drugog dela knjige, i tada ozbiljno razmislila o odustajanju. U tome me je sprečila prva stranica drugog dela, gde se ubacuje prošlost i vidjenje njenog bivšeg muža. Od trenutka kako su se sreli, pa gotovo dok ga ona nije napustila, prožima se ta prošlost koja me nije ostavila ravnodušnom. Zato sam zanemarila učenje (nije mi prvi put da ne učim kako bih završila knjigu) i mislim da sam prethodne večeri zaspala oko ponoći, samo da bih pročitala i zamislila njen ishod. Eto koliko volim da čitam.
Što se konkretnog mišljenja tiče, knjiga je odlična. Prepliću se razni motivi: ljubav, izdaja, nasilje, a glavni motiv je ubistvo tog malog petogodišnjeg deteta. To se priča odmah na početku knjige, ali se na kraju saznaje istina, ko je i zašto to uradio. Imam osećaj da sam vam otkrila mnogo stvari, ali ja sam jednostavno takva: kada krenem da razgovaram prestanka nema. A svako ljudsko biće oseća posebnu potrebu za razgovorom.  

Zašto mi se svidja?
Nisam imala ideju kako da pišem, pa sam odlučila da navedem neke delove koji bi vas možda zanimali. Ako vas ne zanima, možete preći na neki deo posta koji vas zanima. Nisam za džabe devica u horoskopu-uglednost i preglednost na svakom koraku.
Što se knjige tiče, dopada mi se to što nikada ne znate kada će se neka radnja preokrenuti. Ja nisam ni slutila da ova devojka nije kriva, već sam samo čekala da čujem koliko godina će dobiti. Upravo to iščekivanje, neznatan obrt sa svih strana, i nikada ne možete predpostaviti da, tako će biti. E pa verujte mi, neće. Obožavam takve knjige, gde jednostavno možeš i imaš slobodu da naslutiš i nadaš se nečemu, a dobiješ nešto što nema veze sa tvojom vizijom. To je moć ovog žanra koju nikada neću prestati da volim, kao ni pisanu reč.

Ocena
Želela sam ovaj odeljak iz više razloga. Jedan od razloga je taj da meni iako se knjiga dopada, možda neću moći da dam maksimum 10/10 jer to zaslužuju vrhunske knjige. Stoga želim da ovo bude poslednji deo svakog posta, na kome ću izneti konačnu ocenu knjige. Za ovu knjigu dajem čistu 10. Mislim da je autorka zaslužila mnogo više za ovaj roman. 

Preporučujem da pročitate ako niste, a ako jeste, pišite mi vaše mišljenje u komentarima, bilo bi mi jako drago da čujem šta vi mislite. 


Ljubi vas vaš Knjiški Moljac. 

Коментари

  1. Nisam čula za ovu knjigu, ali po tvom opisu izgleda zanimljivo. Volim da čitam ali ne čitam toliko trilere. Mislim da sam pročitala jedan ili dva. Što se tiče sitnih slova i ja to mnogo mrzim, a knjige iz Vulkan izdavaštva su često tako štampane. Inače, sjajan post kao i blog. Zapratila sam te.

    Novi post je na mom blogu. Pogledaj ako imaš vremena:
    Wonderland Vibes

    ОдговориИзбриши
  2. Za knjigu prvi put čujem i zaista mi djeluje predobro. Definitivno ću je uzeti u obzir, pogotovo zato što mi djeluje kao da drži u neizvjesnosti i tjera da čitaš dalje, što jako volim kod knjiga. Super post. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши

Постави коментар